• Főoldal

     

    2013-14

     

     
     

    Szeretettel köszöntelek Kedves látogató!

     

     

    Ezen az oldalamon szeretném bemutatni én hogyan készítem képeimet,

    milyen hatás milyen pluginnal érhető el.

    Egy oktató oldalnak képzeltem el, melyet folyamatosan bővítek.

    Itt megtalálható a képek szerkesztésének bemutatása (tutorial, lessen stb.), valamint olyan oldalak ahonnan letölthetőek a pluginok.

    Sajnos én ide nem tudtam feltölteni, de remélem így is segítségetekre lesz.

    Képszerkesztéshez PNG (átlátszó hátterű) képeket is találhattok még itt, melyet folyamatosan bővítek, illetve még tervben van a maszk gyűjteményem megjelenítése és egyéb hasznos kellék.

     

    A leírásokat saját magam készítettem, annak másolása,

    más oldalon való megjelenítése hozzájárulásom nélkül TILOS!

     

     Ha sikerül használni a bemutatott programokat, Te magad is készítettél a leírásaim alapján képet, örömmel venném, ha bemutatnád nekünk.

     

    Nagyon fontos szabály!

     

    Mások képeit átdolgozni, a kép készítője beleegyezése nélkül TILOS!

    A mások által szerkesztett képekről a nevet eltüntetni, átírni TILOS.

    Próbáld ki Te magad is, hogy egy-egy kép elkészítése milyen hosszadalmas és fárasztó, hogy kérlek becsüljük mások munkáját!

     

    Köszönöm!

     

    Sok sikert, jó szerkesztést!

     

    Sharon

     

      

    Főoldal

     

     

     

     


  • Comments

    No comments yet

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Add comment

    Name / User name:

    E-mail (optional):

    Website (optional):

    Comment: